חדשות

פרופ' סגל, מנהל פנימית ב"שיבא", נבחר לרופאו האישי של רוה"מ בנט

על אף הביקורת החריפה שמתח פרופ' גדי סגל על התנהלות הממשלה במהלך הגל הרביעי, בחר בו בנט לראש הצוות הרפואי שלו והסביר: "רופא מנוסה ובכיר, בעל רקע וניסיון רפואי רב"

פרופ' גדי סגל, מנהל מחלקת פנימית וראש רשות ההוראה ב"שיבא". "אף רופא לא ילמד אחר הצהריים בלי תוספת שכר". צילום: דוברות המרכז הרפואי

ראש הממשלה נפתלי בנט מעוניין למנות את פרופ' גדי סגל, מנהל מחלקה פנימית במרכז הרפואי שיבא, לראש הצוות הרפואי שלו. המינוי קיבל את אישור מנכ"ל משרד הבריאות וייכנס לתוקף ממועד חתימת הסכם ההתקשרות עם הרופא ועד מועד הרוטציה עם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד או עד סיום כהונת בנט. עלות ההתקשרות: 2,000 שקל בחודש לפני מע"מ. כך דווח אמש (ב') בכאן רשת ב'.

במהלך הגל הרביעי במגיפת הקורונה בישראל מתח פרופ' סגל ביקורת חריפה על החלטת הממשלה שלא לנקוט בסגר. הוא פרסם על כך מאמר דעה ב"גלובס". בדיווח של נוב ראובני נמסר כי בפרוטוקול ועד המכרזים שאישרה את ההתקשרות עם פרופ' סגל נאמר: "ראש הממשלה מבקש להתקשר עם הרופא האמור, רוחש לו הערכה רבה והוא עונה על צרכיו בתחום. ראש הממשלה הוא שאמור חס וחלילה להזדקק לשירותי הרפואה ופרטיו הרפואיים האישיים נחשפים לעיני הרופא, ולכן מבוקש להתקשר עם פרופ' סגל ללא בחינה של הצעות נוספות".

כן נכתב: סגל "הוא רופא מנוסה ובכיר, בעל רקע וניסיון רפואי רב, מועדף על ידי ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, למלא את התפקיד לאור ההיכרות ויחסי האמון המיוחדים השוררים ביניהם".

בביקורת על התנהלות הממשלה בראשות בנט כתב פרופ' סגל, בין השאר: "כל המדינה, כמעט 10 מיליון אנשים, צועדים כקבוצה אחת, כדבוקה אחת - אל תוך האש. זו בעצם ההחלטה שקיבל על עצמו השלטון. כאשר הוא נמנע מהטלת סגר, משמעות ההחלטה היא שהוחלט להיכנס אל תוך הלהבות ולקוות שנצליח לצאת מהצד השני שלמים ובריאים. לפחות הרוב. לדעתי, האמירה שבחרנו 'לחיות לצד הקורונה' אינה מדויקת ואף עלולה להטעות".

נושאים קשורים:  ראש הממשלה נפתלי בנט,  פרופ' גדי סגל,  חדשות,  מינוי
תגובות
אנונימי/ת
10.02.2022, 12:09

כידאי לבנט כבר לשנות את שמו לנפוליון, חצה כל הגבולות